tisdag 18 september 2012

Pärlor


"PAKETER!" (Detta bör läsas på kraftig skånska.) JA! Visst är det så att de bästa paketen får man av sig själv. Idag kom nämligen mina pärlor som jag längtat efter. Jag och barnen var lyriska. Tänk Dig själv att få ett pärlpaket när det regnar. Och visst är det så att vi tjejer vill ha pärlor och diamanter. Som min kära vän brukar önska sig av sin  man "Jag vill ha diamanter och inget annat! - Det ska dessutom gå att byta!"





Här är min pärllåda fylld med lite olika smått och gott. Jag försöker få barnen att hålla sig till en färg men det blir färgglatt. Vi satt tillsammans och pärlade i en timme. Det var knäpptyst och koncentrationen var hög.

 
Jag blev besatt och kan inte låta bli att pärla - det är så kul. Detta är till en vän som gillar turkost.
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar