lördag 1 september 2012

Frisör


Äntligen dags att få sitt slitna sommarhår uppklippt och få lite nya slingor. Jag gick dit osminkad och håret var en riktig risbuske.




Ett antal små foliepaket som ska förvandla mitt hår till något fräscht. Jag har upplevet att håret bara blir blekare och blekare, nu testar jag varannan mörk varannan ljus!



Medans färgerna bränner in i mitt hår så njuter jag av en god kopp kaffe och skvallertidningar. Har Du några frågor om kändisvärlden så fråga mig!


 
Denna regniga dag har jag på mig ett par knähöga gummistövlar från "Tom Joule". Mycket sköna stövlar, tål dock bara en mindre mängd vatten. Lite konstig med tanke på att det är en gummistövel!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja, det är väl inte bra reklam att stövlarna inte håller tätt.

    MVH Per

    SvaraRadera