fredag 19 oktober 2012

Trädtapet





Har idag varit på tapetbutiken för att leta efter en ny tapet till en fondvägg. Det finns en hel del att välja på kan man säga! Jag är dock en person som fattar snabba beslut och lämnar butiken efter fem minuter.



                                  "I invite you to my home too listen to silence of the woods."








































Vad säger ni om bilden - jag tycker den är helt ljuvlig och bara njuter av dessa kala trädstammar- ska jag slå till eller inte. Dennna rulle kostar närmare 900 pix - jag har även tittat på Rusta som har en variant av denna tapet. Den har dessutom en helt annan prisnivå - finns det kvalitéskillnader på tapeter?







En variant som känns mysig och enkel - men kanske för enkel?





Denna tapet känns ju rätt ok - men är det inte lite hysteriskt många björkar? Dessa ska nog stå bakom sängen i vårt sovrum - men villka ska jag välja 1,2, 3....??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar