onsdag 31 oktober 2012

Lill lördag

 
 
Ute och äter gott med bästa tjejerna. Två av oss åt fläskfilé med potatisgratäng själv slog jag till på fyra förrätter. Det var djävulskt gott och dem sista två hade jag kunnat vara utan.
 
Glad i sinnet är jag hemma igen och känner mig så himla glad och sprallig - vilken lycka som har två så härliga vänner som kan fylla på mina energier så här! WOW! Finns det nobelpris i vänskap????
 



En av tjejerna vägrade låta mig gå hela vägen hem. Vad som helst kan hända. Det vinns "sådanan där" precis överallt nuförtiden -  varpå jag får skjuts halva vägen. Jag traskade sedan landsvägen hemåt - framför går ett gäng. Hoppas dem inte ser mig tänker jag... går en bit bakom men dem svänger av och jag går vidare. DÅ - plötsligt står han där framför mig.... allt jag varit rädd för händer... jag fumlar med telefonen och trycker på alla knappar. Jag få en bild.... ingen kommer att tro mig.... hjärtat bultar...



 
.....ser Du rådjuret som tittade mig rakt i ögonen. Lika snabbt som han dök upp så var han borta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar