måndag 13 augusti 2012

Skönhet


Det sägs att skönhet kommer inifrån. Det är till stor del sant men jag är helt övertygad om att hur vi lever och tar hand om vår kropp är minst lika viktig.

  • RÖK INTE.
  • DRICK MYCKET VATTEN.
  • SOV MINST ÅTTA TIMMAR.
  • ANVÄND FUKTIGHETSKRÄMER.
  • LE MYCKET (skrattrynkor)
Min personliga favorit kommer från Forevers produkter och ingår i Sonya serien. Ikväll har jag duschat och använt skrubbkräm, rengöringskräm och återfuktning både till ansiktet och kroppen.
Aloe Balancing Cream
Jag skojar inte när jag säger att jag slarvat under sommaren och åter fått finnar och röd och irriterad hud. Nu är det dags att ta hand om huden - gör det Du också. Huden gör ett stort intryck och vilka produkter Du väljer gör skillnad.


Aloe Deep Cleansing Exfoliator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar